O nama
Poslovno ime: Javno komunalno preduzeće “Komnis” Bela Palanka
Status: aktivno privredno društvo
Matični broj: 07306890
Pravna forma: Javno preduzeće
Sedište: Opština: Bela Palanka
Mesto: Bela Palanka, Ulica i broj: Srpskih vladara 51
Datum osnivanja: 27.12.1989.
PIB: 100401941
Tekući račun:
325-9500800000014-07 OTP Banka Novi Sad
150-8060-14 KBM Banka
Šifra delatnosti: 3600
Registarski broj: 07306890
JBBK: 81019
Javno komunalno preduzeće Bela Palanka osnovano je 27.12.1989. Odlukom o osnivanju broj 01-63, registarski uložak broj 1-504. Preduzeće je registrovano kod Agencije za privredne registre rešenjem broj 42972 od 27.06.2005. godine.
Osnovne delatnosti preduzeća su:
A) Zahvat, prečišćavanje i distribucija vode preko sistema vodovodne mreže,
B) Regulisanje otpadnih voda preko sistema kanalizacije,
V) Skupljanje i isterivanje smeća na određenu deponiju,
G) Uređenje i održavanje parkova i drvoreda, kao i čišćenje ulica,
D) Uređenje i održavanje gradske pijace,
Đ) Uređenje i održavanje groblja i pružanje pogrebnih usluga,
E) Poslovi u niskogradnji
Jedna od glavnih delatnosti Preduzeća je snabdevanje vodom, kao i održavanje higijene u gradu. Pored ovih delatnosti J.K.P.“Komnis“ se bavi i upravljanjem i održavanjem gradskog groblja, kao i pijace, kako zelene tako i robne.
Ako uzmemo u obzir vrstu delatnosti kojom se bavimo slobodno možemo reći da su funkcije koje obavljamo od vitalnog značaja, kako za lokalnu samoupravu, tako i za same građane Bele Palanke.
Vizija našeg preduzeća je da postanemo jedan od pokretača ove opštine, poboljšanjem kvaliteta pružanja usluga, kako našim građanima, tako i privredi. To predstavlja osnovni okvir poslovanja i razvoja koji je uslovljen svrhom postojanja i uzročno-posledičnom strategijom dejstva. Da bi se to ostvarilo moraju se aktivirati pokretačke poluge koje pokreću zaposlene i sprovesti standardi ponašanja.
Sama vizija preduzeća je definisana sistemom mera koje se konstantno prilagođavaju okruženju, ali neke ključne vrednosti moraju da ostanu relativno stabilne, kako bi se stvorila baza za strategiju odlučivanja.
Sama vizija je definisana sledećim parametrima:
– ključnim vrednostima,
– osnovnom svrhom i
– vizionarskim ciljevima.
Ključne vrednosti u realizaciji vizije su:
– najbolje usluge svojim kupcima,
– unapređenje tehnologije,
– kreativnost,
– integritet i
– socijalna odgovornost.
Osnovna svrha postojanja preduzeća je isporuka komunalnih proizvoda i pružanja usluga u potrebnom kvalitetu, obimu, dostupnosti i kontinuitetu u skladu sa potrebama fizičkih i pravnih lica u svojoj opštini. Ona je određena odgovarajućim obimom i kvalitetom komunalnih proizvoda i usluga, koji podrazumeva naročito:
– zdravstvenu i higijensku ispravnost prema propisanim standardima i normativima,
– tačnost u pogledu rokova isporuke,
– sigurnost korisnika u dobijanju usluge,
– pouzdanost, pristupačnost i trajnost u pružanju usluga.
Ciljevi preduzeća predstavljaju primarnu plansku odluku i oni predstavljaju najznačajnije pokretače ukupne aktivnosti preduzeća a sadržani su u:
– razvoju i unapređenju kvaliteta i asortimana komunalnih proizvoda i usluga, a i unapređivanje organizacije rada, efikasnosti i drugih uslova proizvodnje i pružanja proizvoda i usluga;
– saglasnosti sa načelima održivog razvoja;
– efikasnom korišćenju resursa i smanjenju troškova obavljanja komunalnih delatnosti;
– ostvarivanju profita.